Základem je zjistit příčinu Vašich potíží a profesionálně ji odstranit

SLUŽBY

Individuální fyzioterapie

Během první návštěvy provedeme individuální kineziologické vyšetření, během kterého zjistíme příčinu Vašich potíží. Následně budeme společně pracovat na tom, abychom tuto příčinu odstranil.

Konzultace

Objednejte se na konzultaci, rádi Vám pomůžeme vyřešit Vaše potíže.

Skupinové cvičení

připravujeme

Jsme soukromé zařízení, které se specializuje na fyzické i psychické zdraví člověka. Specializujeme se zejména na:

• funkční poruchy pohybového systému
  • stavy po úrazech či operacích
  • poruchy pohybového systému vrozenou vadou
  • neurologická onemocnění
  • zánětlivá onemocnění pohybového aparátu
  • bolestivé stavy po sportování
  • bolesti zad a kloubů
  • blokády páteře a jiné
  • nácvik správného životního stylu (správná chůze, zvedání břemene, sezení, sportování, aj.)

Fyzioterapie je součástí oboru rehabilitace, která se zabývá diagnostikou, léčbou a prevencí poruch pohybového systému organizmu. Fyzioterapie se kompletně uplatňuje v péči o fyzické i psychické zdraví člověka. Fyzioterapeut Vám pomůže v oblasti správného životního stylu, sportování, léčebné tělesní výchovy, preventivní opatření a zejména v případě bolesti pohybového systému z důvodu nemoci, vrození vady, zranění, stárnutí nebo nesprávného životního stylu. V našem zařízení se každému věnujeme individuálně, pečlivě a s cílem společně udržet nebo zlepšit fyzické i psychické zdraví klienta. Klient vedeme také k tomu, aby následně samostatně věděl, jak se o své zdraví starat a předcházet zdravotním problémům.